Díky příspěvku EDUgrant máme k dispozici 6 termovizních kamer pro využití ve výuce a v zájmových kroužcích. Proto jsme se rozhodli prozkoumat, co se děje v sešitě.
Jak se očima termokamery chová zvýrazňovač na vodní a lihové bázi, jak fixa, jak propiska, gumovací pero, tužka nebo pastelka, guma na gumování. Liší se čára od ruky a podle pravítka? To vše jsme zkoumali očima termokamery a bádali nad tím, co je příčinou odlišného chování různých popisovačů a způsobů psaní.
Na naše termosnímky se můžete podívat v galerii:
![](https://www.debrujar.cz/wp-content/uploads/2022/05/278402778_10217254289184406_2421677872254080955_n-300x225.jpg)
![](https://www.debrujar.cz/wp-content/uploads/2022/05/278437209_10217254291944475_1990729272793673685_n-1-300x225.jpg)
![](https://www.debrujar.cz/wp-content/uploads/2022/05/278457840_10217254287744370_8940795602168118958_n-300x225.jpg)
![](https://www.debrujar.cz/wp-content/uploads/2022/05/278398331_10217254290544440_1134820952215592840_n-300x225.jpg)
Datum, děti, dospělí: 26. 4. 2022, 17 + 2